logo

سایت شخصی رضا کارگزار

مربی سواد مالی | موسس باشگاه کش فلو | مربی ارشد بازی کش فلو
ceo[a]rezakargozar.com
09363738117
بازی کش فلو (cashflow ، گردش مالی) چیست

بازی کش فلو ( Cashflow game | بازی گردش مالی | بازی گردش پول | بازی جریان نقدینگی ) چیست؟

رابرت کیوساکی

معرفی بازی کش فلو (بازی گردش مالی) به زبان رابرت کیوساکی

من، رابرت کیوساکی، کارآفرین و سرمایه گذار در املاک و پروژه های مختلف سودآور، مدرس و البته نویسنده مشهور آمریکایی هستم. من در کتاب هایم سعی کرده ام تمام تجربیات خود در انجام سرمایه گذاری های مختلف به همراه توصیه های پدر پولدار را به شما آموزش دهم و تا حد زیادی به این هدف رسیده ام.

اما عصاره و چکیده تمام این آموزش ها را در قالب بازی کش فلو به تمامی علاقه مندان ارائه کرده ام تا همه اقشار جامعه بتوانند با انواع سرمایه گذاری ها آشنا شده، ورشکستگی را تجربه کرده و ثروتمند شدن را برای لحظاتی چند، مزه مزه کنند.

رابرت کیوساکی: با هر بار انجام بازی کش فلو یک پله به ثروتمند شدن نزدیک تر می‌شوید

این بازی فرصتی برای تمامی علاقه مندان به کارآفرینی فراهم کرده تا مهارت های متعدد مالی خود را بالا ببرند و ثروتمند شدن در سایه مداومت و هوش مالی را به دست آورند. من استفاده از این بازی را به شما علاقه مندان به سرمایه گذاری، تجارت، کسب و کار، کارآفرینی و نهایتاً ثروتمند شدن توصیه کرده و تاثیرگذاری آن را کاملا تضمین می کنم.

باور کنید یک مسافرت ۱۰ هزار کیلومتری تنها با یک قدم شروع می شود و شما این قدم را با تهیه “بازی کش فلو” برداشته و صد در صد به شما اطمینان می دهم که به هدف می رسید، در صورتیکه صبور بوده و این بازی را صدها بار تکرار کنید تا تمام تکنیک های آن، ملکه ذهن شما شود.

اعتقادات رابرت کیوساکی درباره بازی کش فلو

امیدواریم که شما با تفکرات و آموزش های رابرت کیوساکی در مورد مسائل مالی آشنا باشید. برای اینکه مرور کلی برتفکرات ناب این نویسنده ی مشهور داشته باشیم، همین بس که وی دلیل عمده فقر مردم در دنیا را نداشتن توانایی بازی با پول می داند و به همین دلیل است که یک عمر، پول آنها را بازی می دهد.

رابرت کیوساکی پس از نگارش کتاب های متعددی برای آموزش مفاهیم پایه ای پول، تصمیم گرفت تمام تجربیات خود را در قالب یک بازی به نام cashflow101 یا  بازی کش فلو که به نوعی یک شاهکار آموزشی محسوب می شود به تمامی علاقه مندان به ثروتمند شدن، عرضه کند.

وی درباره ایده خلق این بازی می گوید: «من در طول سالهای تحصیلی ام به این نتیجه رسیدم که بهترین شیوه یادگیری، تمرین و تکرار است. پس به فکر طراحی بازی افتادم که بتواند در کنار جذابیت و سرگرمی، مفاهیم مالی، سرمایه گذاری و حسابداری را به افراد بیاموزد. آموزش چنین مفاهیمی با مطالعه کتاب و یا شرکت در کلاس های آموزشی ممکن است برای فرد کمی کسل کننده و دشوار باشد.»

رابرت کیوساکی : کتاب ها احمقانه و خسته کننده هستند.

بیایید در مورد آنها صادق باشیم. مطمئن هستیم که برخی کتاب های خوب وجود دارند، اما اغلب آنها خوب و خسته کننده هستند.

 

حالا بیایید نگاهی به فهرستی از چیزهایی که سرگرم کننده تر از کتاب هستند بیاندازیم :

 

  • وبلاگ ها
  • اپلیکیشن ها
  • فیلم ها
  • بازی ها
  • پازل ها
  • ساندویچ پنیر
  • پادکست ها
  • موسیقی

شاید شما می گویید: ``پس بدون کتابها ما چگونه یاد بیگیریم!``

خب، گوش کنید!

کتاب ها تنها راه یادگیری نیستند. آنها حتی روش بسیار خوبی برای یادگیری ندارند.

ما خوب می دانیم افراد هنگامی که درگیر فعالیت های یدی هستند اطلاعات بیشتری را به ذهن می سپارند. بازی کردن و لذت بردن، یک نوع شبیه سازی تجارب واقعی زندگی است.

یادگیری فقط در یک کلاس یا یک کتاب اتفاق نمی‌افتد. برخی از وسایل سرگرم کننده واقعی ما را به یادگیری در مورد پول و سرمایه‌گذاری وادار می‌کنند.

آموزش با سرگرمی و لذت ! این چیزیست که بازی کش فلو برای آن ساخته شده است.

شما می توانید یاد بگیرید که ثروتمند باشید و زندگی خود را تغییر دهید. شما همچنین می توانید با انجام یک بازی ثروتمند شوید و این شگفت انگیز خواهد بود.

پدر پولدار می داند که بهترین ابزار آموزشی چیست. بازی CASHFLOW را بازی کنید و در مورد تاکتیک ها، ساختارهای ثروت و رفتار سرمایه گذاری خود بیشتر یاد بگیرید.

بازی، شکست، یادگیری و تکرار

حتی زمانی که در بازی شکست می‌خورید، درس های جدیدی را برای دنیای واقعی به دست می‌آورید.

در این بازی، شرکت کنندگان کافی است که با جریان بازی همراه شوند و فقط بازی کنند. در پایان بازی شما بدون اینکه متوجه شوید، صدها نکته و تکنیک مالی را فرا می گیرید که در دنیای واقعی باید برای یادگیری آنها بهای سنگینی را پرداخت کنید.

بازی کش فلو چگونه انجام می شود؟

بازی کش فلو ( Cashflow101 ) در واقع یک بازی تخته ای ( board Game ) است که شامل یک صفحه، تاس، مهره ها، کارت ها و برگه های صورت وضعیت مالی و کیف پول می باشد و روی صفحه بازی دو مسیر یا چرخه قرار دارد :

  • چرخه موشی (rat race)
  • مسیر ثروت (fast track)

در بازی کش فلو (بازی گردش مالی) بازیکنان با شغل و درآمدهای مختلف، زندگی های مالی مختلفی را تجربه می کنند. یکبار خلبان خواهند بود و ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان حقوق می گیرند و بار دیگر سرایدار می شوند و ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان دریافتی دارند اما اگر با تکرار بازی، دانش مالی را بیاموزند فرقی نمی‌کند چون در هر حال ثروتمند خواهند شد و ثروت را تجربه خواهند کرد.

به هرحال، در شروع بازی قطعا افراد دانش مالی ضعیفی دارند و بر اساس الگوهای رفتاری خود در دنیای واقعی و زندگی شخصی خود بازی خواهند کرد. در این شرایط بازی زمان بر است و احتمال دارد فرد ورشکسته شود و یا تا ابد در چرخه دورانی زندگی خود باقی بماند.

البته بازیکنان در هر شغلی که هستند، هزینه های ثابت زندگی و اقساط وام های بانکی که بستگی به شغل شان دارد را خواهند پرداخت.

شروع بازی کش فلو چگونه است؟

بازی کش فلو (بازی گردش مالی) یک بازی گروهی است و نیاز به حداقل دو و حداکثر شش بازیکن می باشد، بازیکنان باید صورت های مالی خود را روی برگه و با مداد و پاکن پس از هر بار انداختن تاس بروزرسانی کنند و دریافت و پرداخت پول هایشان را در برگه لیست موجودی ثبت کنند.

بازی با انداختن تاس و حرکت در چرخه دورانی زندگی شروع و ادامه پیدا می کند. همانند زندگی واقعی هر بار سر ماه حقوق خود را با کسر هزینه ها و اقساط بانکی دریافت می کنید و موجودی پول نقد و صورت وضعیت مالی خود را می بینید. بسته به وضعیت زندگی خود تصمیم های مهم مالی می گیرید که چه زمانی چه چیزی را بخرید یا بفروشید.

می توانید از بانک درخواست وام کنید یا بدهی های خود را به بانک بپردازید. ممکن است صاحب فرزندانی شوید و مسئولیت هزینه های ماهانه این فرزندان را نیز بپذیرید. هزینه های هیجانی یا تحمیلی را می پذیرید و پرداخت می کنید. در مجموع مسئولیت مالی یک زندگی شبه واقعی را بر عهده می گیرید و تلاش می کنید با استراتژی های مالی درست، خود و خانواده تان را از چرخه دورانی زندگی خارج کنید .

چرخه دورانی زندگی چیست؟

اکثریت مردم به این شکل زندگی می کنند :

  • کار می کنند و حقوق می گیرند.
  • هزینه های زندگی را می پردازند ، اقساط بانکی خود را می پردازند.
  • از بانک وام می گیرند یا با بانک تسویه حساب می کنند.
  • ازدواج می کنند و صاحب فرزندانی می شوند.
  • سفر می روند و لباس و ساعت و ماشین و از این چیزها می خرند.
  • می توانند املاک ، سهام ، طلا و یا کسب و کاری بخرند یا بفروشند ولی میرترسند.
  • یک آرزوی قلبی دارند.

هر روز، هر ماه و هر سال این موارد بالا تکرار می شود یعنی هر ماه حقوق می گیرند، هزینه ها را می پردازند و خرید و فروش هایی را انجام می دهند و دوباره با آغاز ماه بعد همین روند ادامه پیدا می کند.

رابرت کیوساکی می گوید که راز ثروتمند شدن، خروج از این چرخه است و این روند را چرخه دورانی زندگی (چرخه درجازدن زندگی) می نامد و همه کسانی که در این چرخه گرفتار هستند را به موشی تشبیه می کند که در چرخ و فلک موش ها گرفتار شده است. وی می گوید شما زمانی از این چرخه خارج می شوید که درآمد ناشی از سرمایه گذاری هایتان از کل هزینه هایتان بیشتر شود.

آیا شما می توانید همین الان دیگر سرکار نروید و بدون حقوق و درآمد مشکلی برای ادامه زندگی نداشته باشید؟ اگر جواب منفی است پس شما هم در چرخه دورانی زندگی خود گیر کرده اید.

هدف اولیه بازی خروج از چرخه دورانی زندگی است.

در چرخه زندگی، فرض بر این است که شما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به شغلی منصوب شده اید که حقوق مشخصی دارد و بعد از آن مانند زندگی واقعی تصمیم گرفته اید که ازدواج کنید و طبیعتاً در این مورد متحمل هزینه هایی می شوید و باید در جریان بازی، زندگی روزمره خود را اداره کنید؛ به گونه ای که هزینه های شما متناسب با حقوقتان باشد و حتی بخشی از درآمدتان را به شکل پس انداز و به عنوان جریان نقدینگی برای خود نگه دارید.

در این راستا فرصت هایی هم برای شما پیش می آید که تصمیم گیری در رابطه با سرمایه گذاری کردن یا نکردن در آنها در اختیار شماست و ممکن است از این طریق بتوانید از چرخه زندگی خارج شوید. بازیکنی که بتواند درآمد غیر فعال خود را از هزینه هایش بیشتر کند با موفقیت از چرخه زندگی خارج و به مسیر ثروت وارد می شود.

مسیر ثروت یا مسیر سرعت چیست؟

وقتی توانستید از چرخه دورانی زندگی خارج شوید، وارد مسیر ثروت می شوید ، شما دیگر نیازی به داشتن شغل ،وام های بانکی و یا ترسی از ورشکستگی ندارید و فقط ثروت خود را افزایش می دهید. در این مسیر سرمایه گذاری های کلان می کنید و نهایتا هر بازیکنی که بتواند در مسیر ثروت، زودتر به گردش مالی ۲۰۰ میلیون تومان برسد برنده بازی خواهد بود.

به جای خطرات بر روی نتایج یک سرمایه گذاری تمرکز کنید.

در بازی کش فلو انواع مختلف سرمایه گذاری های معمول مانند سکه، اوراق بهادار (شامل سهام و اوراق مشارکت)، املاک و مستغلات (شامل انواع خانه، واحد اداری، آپارتمان و …)، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ (مانند سرمایه گذاری در شراکت های کوتاه مدت، فروشگاه های مختلف، مشارکت با مسئولیت محدود و …) ارائه شده و نحوه تصمیم گیری در خصوص مناسب بودن آنها با بررسی قیمت ها، نرخ بازگشت سرمایه، قیمت آینده و وام گیری آموزش داده می شود.

در این بازی بازیکنان با وارد کردن صورت درآمدها و هزینه در صورت حساب مالی و همچنین محاسبه دارایی ها و بدهی ها با مفاهیم اولیه حسابداری اموال شخصی خود آشنا شده و مدیریت گردش مالی شخصی خود را فرا می گیرند.

این بازی برای بزرگسالان و نوجوانان ۱۴ سال و به بالا توصیه می شود و به طور معمول بین ۴ تا ۷ ساعت به طول می انجامد و هربار بین ۲ تا ۶ نفر می توانند در بازی شرکت کنند. توانایی کار با ماشین حساب و درک ابزارهای مالی و اصول برنامه ریزی مالی شخصی جزو پیش نیاز های شرکت در این بازی است به همین جهت به کسانی که علاقه به انجام این بازی دارند شرکت در کارگاه برنامه ریزی مالی در زندگی شخصی را به عنوان پیش نیاز انجام بازی پیشنهاد می کنیم.

بازی کش فلو چقدر به واقعیت نزدیک است؟

بازی کش فلو یک نقشه گنج است.

خیلی‌ها در نظر اول فکر می‌کنند این بازی همان مونوپولی سابق است که شکلش جدید شده در حالی که اصلاً این‌طور نیست.

در مونوپولی به هر بازیکن به طور مساوی مقدار مشخصی پول داده می‌شود که در محیط بازی خرید و فروش کنند. اما در بازی کش فلو (بازی گردش مالی) بازیکنان بطور تصادفی مشاغل مختلف و حقوق ماهانه مختلف می‌گیرند. به‌ این‌ ترتیب بازیکنان یاد می‌گیرند که مهم‌نیست چقدر سرمایه دارند یا حقوق ماهیانه‌شان چقدر است. داشتن پارتی هم مهم نیست! مهم این است که چطور، کی و کجا سرمایه‌گذاری کنند.

به عبارت دیگر، افراد می‌آموزند که چطور یک کارمند ساده می‌تواند با کمی فراست و آموزش و صد البته از راه حلال و قانونی، از نظر مالی، هم‌بازی پزشک خود را جا بگذارد.

بازی کش فلو یک شبیه ساز دنیای واقعی است.

بازی کش فلو (بازی گردش پول) یک بازی آموزشی است که استراتژی های مالی زندگی واقعی و راه حل های آن را شبیه سازی می کند. بر اساس این شبیه سازی، درس های ارزشمندی را به صورت رایگان فرا خواهید گرفت و پول واقعی خود را بدون ریسک سرمایه گذاری خواهید نمود.

این بازی واقعیت نهایی دیدگاه رابرت در مورد بهترین نوع یادگیری با تکرار آن است. این بازی به شما حسابداری، تجارت، سرمایه گذاری را آموخته و در کنار آن از یادگیری و بکار گیری روش ها بسیار لذت خواهید برد.

می توانید با این بازی تخصصی یک بار زندگی کنید تا ببینید رویکرد شما در موفقیت شخصیتان درست است یا نیاز به اصلاح دارد؟

اشتباهاتی را که در آینده، در زندگی واقعی خود انجام خواهید داد، در این بازی انجام دهیـد تا در دنیای واقعی تصمیم های درست بگیرید و مسیر موفقیت خود را تسهیل کنیـد.

بازی کش فلو آینه ای برای تحقق رویاهای شماست.

بازی کش فلو (بازی جریان نقدینگی)، بازی بسیار دقیق و زیبایی است که بازگو کننده شرایط واقعی زندگی شماست. در این بازی شما فردی هستید که از دانشگاه فارغ التحصیل شدید و یک کار با حقوق مشخص دارید. حالا باید زندگی خود را مدیریت کنید. یعنی نه تنها هزینه های خود را پرداخت کنید بلکه باید به آرزوها و چشم اندازهای زندگیتان برسید.

در این بازی فرصت های متنوعی برای شما اتفاق میافتد و شما باید تصمیم گیـری کنیـد. این تصمیمات باعث می شوند شما در زندگیتان موفق یا ناموفق بشوید و یا حتی در زندگی روزمره بمانید.

هدف بازی کش فلو چیست؟

در واقع هدف بازی کش فلو، آموزش مفاهیم پایه مدیریت مالی شخصی، سرمایه گذاری و حسابداری شخصی در غالب یک بازی می باشد. این بازی در عین جذابیت در حقیقت مدلی ساده شده از زندگی مالی واقعی افراد می باشد که در محیط آن به بازیکنان فرصت داده می شود تصمیماتی بگیرند که شاید در زندگی واقعی جرات تفکر در مورد آنها را هم نداشته باشند و در نهایت بیاموزند که چگونه می توان با سرمایه گذاری پس اندازهای ماهیانه خود، به استقلال مالی برسند.

در ادامه با برخی از اهداف این بازی آشنا شوید :

 

  • یادگیری ادبیات اولیه هوش مالی در زندگی و کار
  • افزایش قدرت ریسک پذیری افراد
  • ایجاد قدرت تحمل زیان در افراد
  • افزایش قدرت تحلیل فرصت ها
  • آشنایی افراد با ابزارهای مالی و سرمایه گذاری
  • درک مفهوم ریسک
  • آشنایی با حسابداری شخصی
  • درک قدرت درآمد غیرفعال
  • درک عملی از دارای واقعی و فرق آن با بدهی
  • تغییر الگوهای رفتاری از یک شخص معمولی به یک سرمایه گذار

بازی کش فلو چه کمکی به شما می کند؟

راز پولدار شدن و ثروتمند ماندن افراد، نه مدارک بالای دانشگاهی یا حقوق بالا، بلکه دارا بودن فاکتور مهمی به نام “کسب مهارت های مالی” است. مهارت های مالی، تنها و تنها، از را ه آزمون و خطا و تجربه عملی حاصل می شود. “بازی کش فلو” ، شما را به صورت عملی با چالش ها، فرصت ها، بحران ها و لذت های موجود در مسیر کارآفرینی آشنا می کند.

 

در این بازی افراد یاد می‌گیرند به شکل دیگری به مفاهیم روزمره مالی خود نگاه‌ کنند . تفاوت بدهی خوب و بدهی بد را بفهمند و در نتیجه از وام گرفتن حتی با نرخ بالای بهره هم نترسند! یاد می‌گیرند که کی و کجا وام بگیرند و کی و کجا خرجش‌کنند تا در نهایت برنده‌ باشند.

بازی کش فلو ، ضمیر ناخودآگاه شما را برنامه ریزی می کند تا شما یک میلیونرشوید.

شما با انجام بازی کش فلو می توانید :

 

  • با افکار پدر پولدار آشنا شوید.
  • یاد بگیرید که با درآمد کم چگونه پولدار شوید.
  • یاد بگیرید چگونه پس اندازهایتان را سرمایه گذاری کنید.
  • دانش مالی خود را افزایش دهید.
  • قدرت ریسک پذیری خود را بسنجید.
  • توانایی خود در مدیریت بحران مالی را مورد ارزیابی قرار دهیـد.
  • تصمیم های مالی خود را با دقتی بیشتر و علمی تر بگیرید.
  • یاد بگیـرید از کارمند بودن به سمت سرمایه گذاری بروید.
  • یاد بگیـرید که دارایی ها و بدهی ها چه هستند.
  • با درآمد فعال و غیر فعال و فرق بین آنها آشنا شوید.
  • به دنبال درآمدهای غیر فعال باشید.
  • با انواع هزینه ها که گاهی اوقات هزینه نیستند آشنا شوید.
  • تفاوت سود و جریان نقدینگی را لمس کنید.
  • یاد بگیرید که پول چگونه برای شما کار می کند.
  • بیشتر خودتان را بشناسید.
  • یاد بگیرید چگونه هر فردی با هر سطح مالی می تواند به استقلال مالی رسیده و ثروتمند شود.
  • یاد بگیرید این شغل شما نیست که شما را پولدار خواهد کرد بلکه رویکرد و دانش مالی شماست.
  • با فرهنگ لغات سرمایه گذاری و ارتباط بین واژه های حسابداری، کسب وکار و سرمایه گذاری آشنا شوید و آنها را به سرعت یاد بگیرید.

رابرت کیوساکی :

با هر بار شرکت در این بازی یک پله ثروتمند تر می شوید.

رابرت کیوساکی با طراحی این بازی سعی دارد مفاهیم کلیدی و مهم سرمایه گذاری های مختلف را با استفاده از تکنیکهای NLP و تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه آموزش دهد. در این بازی شما عملا با رازهای درآمدزایی ثروتمندان آشنا می شوید.

رابرت کیوساکی

نسخه فارسی بازی cashflow 101 رابرت کیوساکی با عنوان بازی کش فلو در ایران منتشر شد

این بازی فکری که توسط روزنامه آمریکای امروز ” مونوپولی در Stroids” لقب گرفته بود در سال ۲۰۱۸ با رنگ ها و شکل ها و دستور العمل های بهتر به روز شد و هم اکنون پس از بررسی ، تحقیق و مداومت بالاخره در ایران نیز نسخه جدید سال ۲۰۱۸ بازی cashflow101 با عنوان «بازی کش فلو» با کیفیتی بالا و کاملا بومی سازی شده طراحی و تولید گردید.

در طراحی نسخه فارسی تلاش شده است تا با حفظ ساختار اصلی بازی، اطلاعات و ارقام موجود در آن در حد امکان متناسب با شرایط حال جامعه ایران باشد تا پذیرش مفاهیم برای مخاطب امکان پذیرتر گردد.

رضا کارگزار و بازی کش فلو (بازی گردش مالی - بازی گردش پول - بازی جریان نقدینگی)

در این بازی یاد می گیرد با چشم های خود به توصیه های مالی گوش کنید.

شرکت هوش ثروت افتخار دارد که «بازی کش فلو» را در ایران به همراه خدمات پشتیبانی ارائه دهد. علاوه بر این کارگاه های آموزش بازی کش فلو را به صورت حضوری و مجازی برگزار می نماید. آموزش بازی توسط مربی ارشد این بازی آقای رضا کارگزار ارائه می گردد.

بازی کش فلو ریس CASHFLOW RACE Game

برای تهیه بازی کش فلو ریس، نسخه خانوادگی بازی کش فلو به باشگاه کش فلو بروید یا روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بازی کش فلو ریس

بهترین محل سرمایه گذاری وجود خودتان است.

برای شرکت در کارگاه های آموزش بازی کش فلو به شکل حضوری یا مجازی با باشگاه کش فلو تماس بگیرید.

کارگاه بازی کش فلو سال 98

برای ثروتمند شدن بازی با پول را یاد بگیرید.

کانال تلگرام رضا کارگزار
۱۴ Comments
  • همایون فتوحی
    پاسخ
    Posted at ۱۴:۴۴, ۱۳۹۷/۰۳/۲۵

    چه جالب ، چه قدر خوب که این بازی فارسی هم شده من می خواستم بدونم چه جوری می تونم این بازی رو تهیه کنم لطفا منو راهنمایی کنید .
    با تشکر از زحماتتون

  • قاسم
    پاسخ
    Posted at ۱۴:۴۶, ۱۳۹۷/۰۳/۳۰

    من به تازگی با رابرت کیوساکی آشنا شدم.

    این بازی نگرش منو نسبت به موقعیت ها و فرصت ها تغییر داد. همچنین محدودیت های ذهنی م توی مسائلی مانند ریسک کردن و بخشیدن، کلا شکسته شد.

    نکته جالبش اینجاس هر چه بیشتر این بازی رو انجام می دم، نکات بیشتری رو یاد میگیرم.

  • مصطفی
    پاسخ
    Posted at ۱۲:۳۲, ۱۳۹۷/۰۴/۱۳

    من حدود ۱۰ سالی هست که کتبای آقای کیوساکی رو مطالعه می‌کنم. و از اولین کتابی که خوندم دنبال این بازی بودم. تا این که بالاخره تو ایران نتنها بازی رو پیدا کردم، بلکه کلوپشم را راه اندازی شده و این خیلی خوبه که با کساییکه مثل خودم علاقه به بای دارن، یه جا جمع می‌شیم و لحظه‌های لذت بخشی رو تجربه می‌کنیم.

  • فرهاد
    پاسخ
    Posted at ۱۲:۳۴, ۱۳۹۷/۰۴/۱۳

    با سلام. چندسال پیش با خوندن کتاب پدربی پول پدر پولدار با رابرت کیوساکی اشنا شدم و در مورد این بازی کنکاور شدم اما متاسفانه نتونستم اون رو در بازار پیدا کنم. با پیگیریایی که کردم با سایت آقای کارگزار آشنا شدم و این بازی رو تهیه کردم. از ایشان کمال تشکر رو دارم بخاطر لطف و متانتی که برای من بخرج دادند. تمام سوالات من رو پاسخ دادند و من ترغیب شدم برای آموزش کامل این بازی و آموزش تکنیک های اون به ایشان مراجعه کنم.

  • Posted at ۱۶:۲۵, ۱۳۹۷/۰۵/۳۱

    از شما سپاسگذارم که با انتشار مطالب مفید و کاربردی به دیگران کمک می کنید تا رشد کنند

  • فرزین
    پاسخ
    Posted at ۱۲:۲۴, ۱۳۹۷/۰۷/۱۴

    چجوری میتونم این بازی رو داشته باشم

  • Posted at ۱۵:۵۵, ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
  • Posted at ۱۴:۵۵, ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
  • بتول
    پاسخ
    Posted at ۰۹:۵۱, ۱۳۹۸/۱۲/۰۱

    سلام و عرض ادب
    من برای اول بار بصورت کاملا اتفاقی با این بازی آشناییت جزئی در حد همین نوشته پیدا کردم و فعلا درک کاملی پیدا نکردم که یک بازی به چه صورتی می تونه باعث تغییر نگرش من بشه و نحوه انجامش به چه طریقی هست و اینکه تا چقدر به واقعیت خود بازی و مطالب اصلی نزدیک شده ممنون میشن راهنمایی بفرمایید تا شاید باخرید این بازی نقطه عطفی در تقویت هوش مالی خودم ایجاد شود تشکر

  • سید حسین
    پاسخ
    Posted at ۲۱:۲۳, ۱۳۹۹/۰۵/۱۸

    آیا برای انجام بازی احتیاج به آموزش زیاد هست یا با خواندن دفترچه راهنما میشه راحت بازی کرد چون همه افراد شکت کننده نمیتونند حرفه‌ای باشند و فقط محض تفریح و کنجکاوی بلزی میکنند

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت

طراحی سایت